- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Helpcentrum
- Mijn rekening
- Afmelden
Vind een trein van Paris naar Minden
Paris naar Minden door trein
De reis van Paris naar Minden door trein is 601,09 km en duurt 8 uur en 30 min. Er zijn 9 verbindingen per dag, met het eerste vertrek om 06:21 en de laatste om 18:22. Het is mogelijk om te reizen van Paris naar Minden door trein voor slechts of zoveel als . De beste prijs voor deze reis is .
Reisduur | 8 uur en 30 min |
Aansluiting per dag | 9 |
Eerste vertrek | 06:21 |
Laatste vertrek | 18:22 |
Afstand | 601,09 km |
Vertrek | Paris |
Aankomst | Minden |
Vervoerders | Eurostar, DB - IntercityMeer |
Reserveer van tevoren en bespaar
Als u op zoek bent naar de beste deal voor uw reis van Paris naar Minden, is het vooraf boeken van treinkaartjes een geweldige manier om geld te besparen, maar houd er rekening mee dat kaartjes vooraf meestal pas 3 maanden voor uw reisdatum beschikbaar zijn.
Blijf flexibel met je reistijd en verken daluren
Door uw reizen rond de daluren te plannen, kunt u niet alleen de drukte vermijden, maar kunt u uiteindelijk ook geld besparen. Flexibel zijn met je schema en alternatieve routes of tijden overwegen, zal een aanzienlijke invloed hebben op de hoeveelheid geld die je uitgeeft om van Paris naar Minden te komen.
Check altijd speciale aanbiedingen
Door de nieuwste deals te bekijken, kunt u veel geld besparen, waardoor het de moeite waard is om de tijd te nemen om te bladeren en prijzen te vergelijken. Zorg er dus voor dat u de beste deal voor uw ticket krijgt en profiteer van speciale tarieven voor kinderen, jongeren en senioren en kortingen voor groepen.
Ontgrendel het potentieel van langzamere treinen of aansluitende treinen
Als u een reis plant met wat flexibele tijd, waarom kiest u dan niet voor de toeristische route? Het nemen van langzamere treinen of aansluitende treinen die meer stops maken, kan u geld besparen op uw ticket - zeker het overwegen waard als het in uw schema past.
Beste tijd om goedkope treinkaartjes te boeken van Paris naar Minden
De goedkoopste Paris - Minden treinkaartjes zijn te vinden voor slechts € 53,50 als je geluk hebt, of € 67,73 gemiddeld. Het duurste ticket kan maar liefst € 82,90 kosten.
Vind de beste dag om met de trein naar Minden te reizen
Als u met de trein naar Minden reist, kunt u, als u drukte wilt vermijden, controleren hoe vaak onze klanten in de komende 30 dagen reizen met behulp van de onderstaande grafiek. Gemiddeld liggen de spitsuren om te reizen tussen 6.30 en 9.00 uur 's ochtends of tussen 16.00 en 19.00 uur 's avonds. Houd hier rekening mee wanneer u naar uw vertrekpunt reist, aangezien u mogelijk wat extra tijd nodig heeft om aan te komen, vooral in grote steden!
Vervoerders op deze route
Lees meer over de vervoerders op deze route.
Eurostar is een hogesnelheidstrein die Londen verbindt met verschillende steden op het vasteland van Europa, waaronder Parijs, Brussel en Amsterdam. Eurostar, gelanceerd in 1994, heeft zich sindsdien gevestigd als een populair vervoermiddel voor vakantiegangers en zakenreizigers. Met snelheden tot 300 km/u bieden de Eurostar-treinen een snelle en milieuvriendelijke verbinding.
De ÖBB Nightjet, die wordt geëxploiteerd door de Österreichische Bundesbahnen (ÖBB), biedt nachttreinreizen tussen grote Europese steden, een handige en comfortabele manier om door de nacht te reizen. De Nightjet-treinen zijn uitgerust met slaapcabines, couchettes en stoelen, waardoor passagiers comfortabel en gemakkelijk lange afstanden kunnen afleggen terwijl ze slapen. De service loopt door heel Oostenrijk en strekt zich uit tot buurlanden zoals Duitsland, Zwitserland, Italië en Tsjechië.
TGV Lyria is een hogesnelheidstreindienst tussen Frankrijk en Zwitserland. Het is een joint venture tussen de Franse nationale spoorwegmaatschappij SNCF en SBB, de Zwitserse nationale spoorwegmaatschappij. TGV Lyria-treinen rijden op verschillende routes tussen grote steden in Frankrijk en Zwitserland, waaronder Parijs, Genève, Zürich, Basel en Bern. De treinen staan bekend om hun hoge snelheid, waarbij sommige routes snelheden tot 320 km / u (200 mph) halen, waardoor ze een van de snelste treinen van Europa zijn.
WestfalenBahn is een Duitse spoorwegmaatschappij die regionale passagierstreinen exploiteert in de deelstaat Noordrijn-Westfalen. Het bedrijf werd in 2005 opgericht als een joint venture tussen de Duitse spoorwegmaatschappij Deutsche Bahn en de Britse vervoersmaatschappij National Express. WestfalenBahn rijdt op verschillende lijnen in de regio, waaronder de Teutoburgerwoudspoorweg, de Emslandspoorlijn en de Weser-Allerspoorlijn. De vloot van het bedrijf bestaat uit moderne dieseltreinstellen en elektrische treinen en biedt een scala aan ticketopties, waaronder enkele tickets, dagkaarten en abonnementen. WestfalenBahn zet zich in voor het leveren van betrouwbare, comfortabele en milieuvriendelijke vervoersdiensten aan haar passagiers.
Express InterCity is een soort treindienst die in veel landen over de hele wereld actief is. Het is ontworpen om snel en efficiënt vervoer tussen grote steden te bieden, met beperkte tussenstops onderweg. Express InterCity-treinen bieden doorgaans voorzieningen zoals comfortabele stoelen, airconditioning en eten en drinken aan boord. Ze kunnen ook stoelen in eersteklas of business class hebben voor passagiers die extra comfort en voorzieningen willen. Express InterCity-treinen zijn vaak een populaire keuze voor zakenreizigers, toeristen en forensen die snel en gemakkelijk tussen steden moeten reizen.
Hoewel ze niet zo snel zijn als de hogesnelheidstreinen van de ICE, bieden de InterCity-treinen van Deutsche Bahn snelheden tot 200 km/u en bieden ze ruime rijtuigen en eetgelegenheden. Deze treinen rijden op tal van Duitse routes, zoals Keulen-Hamburg, maar ook naar internationale bestemmingen, waaronder Amsterdam en Luxemburg. Op sommige routes zijn zelfs dubbeldekstreinen aanwezig.
Tickettypes en faciliteiten van Paris tot Minden
Vergelijk de verschillende tickettypes en de faciliteiten van Eurostar, Nightjet en TGV Lyria wanneer u van Paris naar Minden reist.
Standard
Eurostar Standard-tickets zijn voor prijsbewuste reizigers en de meest beschikbare en betaalbare optie. Ze hebben echter een beperkte flexibiliteitStandard Premier
Eurostar Standard Premier-tickets bieden een premium economy-ervaring, ideaal voor rustig en comfortabel werken, maar tegen hogere kosten dan Standard. Dit ticket is inclusief extra beenruimte, gratis maaltijden en toegang tot tijdschriften.Business Premier
Business Premier-tickets zijn de eersteklas optie van Eurostar met comfort en flexibiliteit van het hoogste niveau, maar ook de duurste. Met dit ticket beschikt u over ruime zitplaatsen, heerlijke maaltijden geserveerd op uw stoel, toegang tot exclusieve lounges en toegewijde assistentie.Seated carriage
Deze kaartjes zijn ideaal voor kortere reizen overdag, met comfortabele stoelen in rijtuigen met airconditioning.Couchette
Deze tickets bieden een meer betaalbare optie voor nachtreizen, met stapelbedden in gedeelde compartimenten die plaats bieden aan maximaal 6 passagiers.Sleeper cabin
Dit zijn de meest comfortabele Nightjet-tickets, met enkele, dubbele of drievoudige compartimenten met bedden, dekens en kussens voor een goede nachtrust.Standard
Het STANDARD-ticket biedt een betaalbare reiservaring in de 2e klas met drie niveaus van flexibiliteit bij het omwisselen en terugbetalen - volledige, gedeeltelijke en geen flexibiliteit - op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Standard 1ère
Het STANDARD 1ÈRE-ticket biedt een eersteklas reis met een goede prijs-kwaliteitsverhouding, flexibiliteit en toegang tot alle treinen, beschikbaar op alle internationale routes tussen Frankrijk en Zwitserland.Business 1ère
BUSINESS 1ÈRE richt zich op passagiers die op zoek zijn naar een luxueuze reiservaring, met flexibiliteit, op maat gemaakte voorzieningen en diensten, en is beschikbaar op specifieke routes tijdens weekdagen en bepaalde tijden op zondag.Second Class
De tweede klasse van Deutschce Bahn zorgt voor een comfortabele reis met standaard zitopstellingen met gratis WiFi, stopcontacten en. Passagiers uit de tweede klas kunnen eten en drinken kopen in het bar-/bistrorijtuig of restauratierijtuig.First Class
First Class-reizen met Deutsche Bahn bieden een luxueuze ervaring met comfortabele stoelen en veel voorzieningen, zoals ruime zitplaatsen met persoonlijke service op de stoel en exclusieve toegang tot lounges op de grote stations. Eersteklas passagiers kunnen hun bestellingen op hun zitplaats laten bezorgen, maar als u niet wilt wachten kunt u ook dineren in het restauratierijtuig of eten en drinken kopen in het bar/bistrorijtuig.Second Class
Op SBB Intercity-treinen is er, naast de basisvoorzieningen voor een tweedeklasticket, een Familiezone die speciaal is ontworpen om comfort te bieden aan gezinnen met kinderen. Mocht u tijdens de reis honger krijgen, dan kunt u in het restaurantrijtuig genieten van smakelijke maaltijden.First Class
In de First Class van SBB Intercity profiteert u van een persoonlijk stopcontact, comfortabelere stoelen en grotere bagageruimte. Sommige IC-treinen bieden ook stiltezones en zakenruimtes.Beschrijving van de faciliteit
Lees meer over de verschillende faciliteiten die aan boord beschikbaar zijn bij elke vervoerder op deze route.
Paris tot Minden CO2-uitstoot door Trein
Is er iets dat we kunnen verbeteren?